söndag.

Igår vara det firande av syster som gällde. Började med en träff med minisläkten, middag och fika. Senare kom Johan och Chriser efter att ha kört Gokart och ännu lite senare kom Tessan och Fia. Sen satte förfesen igång och ytterligare några kom på besök. Jag, Fia och Tessan gjorde en shotbricka och sjöng för Annica istället för tårta, det hade vi ju redan ätit.. Strax efter 11 tog vi tvärbanan in till stan. Jag, Johan och Christer åkte till Medis för att möta upp Emma, Markus och Myggan men dom hade precis gått från 54 när vi kom så det blev en promenad och en drink på Gondolen innan vi promenerade till Centralen och nattbussen hem.   

Idag sov vi länge, länge! Och har sen bara suttit i soffan och slöat och läst. Vi tog en kortis promenad till Veronicas päron för att hämta ett brev från min kära vän som hon lämnat till mig. Sen har vi inte alls gjort något speciellt. Har grillat lövbiff och haft en mysmiddag på vår lilla uteplats och strax blir det duschen och sen filmkväll i soffan. 

Nu har Johan 2 veckors semester : ) Så jag slipper bli knäpp av att gå ensam hemma hela dagarna! Tur det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback