tacooooos!!

Nu har vi handlat lite mat och en ny kameraväska så vi får plats att ta med båda objektiven när vi knatar runt och leker superfotografer! Skulle ha ätit fisksoppa idag men när jag nämnde att vi skulle äta Tacos imorrn blev matplanerna snabbt ändrade så det blir måndagstacos, mums! Sånt behövs på måndagar och efter det blir det ett varmt bad och Dexter. Spännande, spännande är det nu!

Jag läste Lee Lees blogg och blev glaaad! (Det du min vän) Vad kul att du redan fått massa extratider, snart kommer jag också få jubla av att jobba :) Längtar verkligen ihjäl mig tills jag har ett jobb att åka till varje morgon! Och varje gång jag får samtal om intervju blir jag så sjukt taggad!


En trevlig kväll på räkbåten i sommras :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback