tisdag.

Idag är dagen på månaden som alla älskar, löning.. Behöver nog inte säga så mycket mer om det förrutom att den person som säger huuur mycket pengar han/hon fick denna månad kommer jag att tycka om lite mindre. Och lite i detta fall är mycket!

Jag måste försöka komma på saker att göra om dagarna. Nu är semestertiderna slut så det är inte acceptabelt att sitta i soffan hela dagen framför tvn och datorn. Om Johan skulle börja gå ist för att cykla till jobbet skulle jag kunna cykla runt runt i det fina vädret. Promenera själv är inge kul.

Nu gör dom reklam för nästa helgs Sagan och Ringen marathon igen. Det kommer jag missa så det är väl en himla tur att man har alla på dvd. Världens bästa höst/vinterfilmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback