tisdag.

Imorrse var jag "duktig" ska ni veta. Det första jag gjorde när jag gick upp var att ta på mig träningskläderna och gick ut och sprang spåret två varv : ) Gick visserligen en del varv två. Vet inte om det var för att jag började springa direkt efter jag gått upp ur sängen eller det faktum att jag inte ätit något, var iaf mycket jobbigare än annars. Meeeen, träning på monarna ska tydligen vara mer effektivt, massa massa magövningar blev det såklart också! Sen har vi inte alls gjort mycket idag, tog en sväng med bilen, ätit lunch, suttit i soffan.. Ska försöka komma på något skoj att hitta på imorrn!

 Igår hade vi en heldag inne i stan. Tog bilen till mamma eftersom vi hade en del att hämta sen i lördags. Sen tog vi båten över till Djurgårn och gick på Skansen några timmar. Skansen är vår årliga tradition och ett besök där per sommar ÄR obligatoriskt. Det var där Johan ville säga att han älskade mig för första gången men inte vågade. Naww, tre år sen nu : ) Efter Skansen tog vi oss inåt stan och jag besökte Åhlens och köpte äntligen en ny foundation. Jag satt där i sminkstolen medans hon gjorde mig fin, me like! Blev såklart lite mer, puder och ögonskugga. Resten jag behöver får vänta tills mina pengar kommer. Efter massa promenerandes i stan åkte vi tillbaka till mamma, hämtade bilen och åkte hem där det blev kycklingmiddag och film.  

Ikväll blir det ett besök i den ääälskade tvättstugan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback