torsdag.

Torsdag, en ny dag på jobbet och jag är helt själv på kontoret med mina akter och papper. Alla andra är på utbildning. Jag har jobb för kanske 1,5 timma och jag är själv till kl 12. Så jag har gått om tid så jag kan låna mammas dator för sådant viktigt som bloggande : )

Imorrse när jag gick upp var jag hur degit i huvet som helst. Efter en vecka med att gå upp kl 7 är man rätt död när man varit ledig i tre månader. Nu ska jag äta upp min macka, fixa alla akter och sen spana nya jobb på ams. Har skvaller om att det kommit in en hel del nytt!

Jag har en ändring i min prio lista. Det FÖRSTA jag ska göra när jag får jobb är att köpa en almanacka att skriva upp massa viktiga saker i : )

Kommentarer
Postat av: Emma

Ha! Jag ska också köpa en almanacka det första jag gör!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback