torsdag.

"Imorrse" när jag vaknade var jag lite förvirrad om vilken dag det var. Fredag? Onsdag? Tillslut kom jag på att det var torsdag, en väldigt trevlig dag eftersom det betyder snart helg! Idag ska jag ta mig iväg till Centrum och kolla efter ett helt vanligt grått och svart linne på hm. Nu behöver jag verkligen vanliga basic linnen, det kan väl alla förstå och relatera till : ) Ska även ta mig in på Ica och kolla om de har de saker som Format hade slut på igår. 

Idag blir det även ytterliga några kapitel i Queen, så bra!

Imorrn ska jag fika med min Emma inne i stan och på kvällen blir det middag hos Christer och Alexandra.
På lördag blir det utgång med syster på BarBrazil. Får bli en hejdundrandes förfest eftersom pengar inte finns. Men nu kommer jag inte vänta ytterligare ett år för att gå.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback