tvätt abs

Ikväll fick jag än trevlig överraskning från min älskling. "Just det vi har tvättstugan ikväll" Och han är inte hemma så jag får minsann tvätta när 85% av allt är hans tvätt. Skittrist! Meeen, efter jag slängt in allt i maskinerna gick jag hem, drog ner persiennerna och satte igång min hiphop abs : ) Gjorde inte hela sist och det blev rikitgt jobbigt nångon gång där i mitten. Passet är 45 minuter så jag hann köra det och ta en dusch innan det var dags att gå ut till tvättstugan igen. Mycket bra planering av tiden må jag säga! 

Jag skulle köpt den där mörka chokladkakan på Ica idag... Men imorrn blir det ju världens godaste brunisar med Emma inne i stan! Jag tror jag orkar vänta tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback