fredag!

Fredag idag och jag är ledig. Blev klar med allt jobb igår 5 minuter innan jag slutade. Perfa! Så i september kommer ca 2300 kr in på kontot, tjohooo!! Är däremot ett tag kvar tills dess.

Igår när jag kom hem från en trevlig kväll med familjen i stan gjorde jag en To do list till idag. På den står blandannat åka till Statiol och kolla lufttrycket och oljan i bilen! Jag ska se till att ta hand om min pärla ordentligt, det förtjänar hon : ) Ska även hämta ut mina omklackade skor, städa här hemma, hälsa på pappa och lite annat. Och för att inte glömma FREDAGSDUSCHA!!!  

Sen har jag en liten surprise till Johan ikväll. Men innan den blir av ska vi en snabbis till Barkaby och köpa ett kalas billigt zoomobjektiv till systemkameran!

Nu blir det HEAT!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback