tisdag kväll mina vänner!

Idag blev det återigen jobb. Dagen gick dessvärre lite långsamare idag, gjorde klart det jag påbörjade igår så imorrn blir det fas 2 i mitt lilla projekt. Detta betyder DATOR så jag kan klicka runt lite på internet också ; ) Det är verkligen faschinerande att man efter 3 år fortfarande känner igen hur många namn som helst! Då förstår ni att jag sorterat många brev, papper och akter genom åren på mammas jobb. Annica, Family Hussein var på min namnlista idag! Samt, Bo Alheden, Gerd Manners och andra gamla favoriter. Fick även en ny idag: Johan Negert !!!

Nu leker vi med vår älskade tvättstuga..

Som resten av mina vänner (Emma och Lee Lee inräknade iaf) är jag på galet hösthumör. Blir inte alls grinig av regnet trots min pms och uppsvällda mage. Eller lite för det sista. Jag längtar till jag kan köpa 1000 nya stickade hösttröjor med mega kragar! Tjocka varma strumpbyxor, benvärmare, stövlar och gula höstlöv i mängder! Sitter och spanar kläder på internet som jag ska köpa någongång i framtiden när jag får svaret "Du får jobbet!" Jag blir lika överraskad varje gång jag kollar i Elloskatalogen och ser Lina på hälften av bilderna : )

Nu ser Johan på fotboll men jag vill ju se Meet Joe Black!
Jag ääälskar den filmen och Pitt är så het i den! Tard men het!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback