alla dessa kunder....

Ååå, jag blir så stressad av folk som ringer och pratar i slowmotion! Jag hyperventilerar men försöker låta lugn och trevlig. Och vet ni vad det absolute värsta är. Det är när man svarar och personen på andra sidan säger "Vänta lite" och svarar i andra telefon! Eller när man rikigt hör hur de har berg med papper framför sig och ska leta reda på ett nummer. Och tillsist (som för en sekund sen) folk som berättar timtals historier i önödan. Först förklarar dom hur det ligger till och jag säger "Okej, ett ögonblick så kopplar jag dit till...." då får man ibland "Tack så mycket" som svar, det gillar vi. Iblad så får man "vad bra, det är nämnligen så att ......................."  Då upprepar dom allt igen och förklarar ännu mer. Jag sa ju att jag skulle koppla dom!

Så nu mår jag bättre :) Det är en happy fredag, jag ska leka med Emma ikväll och imorrn ska jag få en 80 minuters lång ansiktsbehandling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback