bitter torsdag!

Ni kan inte ana hur bitter jag var imorrse när jag gick från tåget till jobbet. Jag var som värsta mensmonstret gånger 10 och då är det inte ens min vecka :P Jag förbannade snön, vintern, blåsten, halkan och gud! Jag fattade inte att jag haft den oturen att födas i Sverige och inte på en strand. Just dom 15 minutrarna skulle jag byta ALLT i mitt liv för att ha ett annat liv och bo någonstans där det är minst 25 grader varmt året om! Bitter..? Ja! 

Men nu är jag inne, är varm och låtsas inte om att det är snöstorm ute. Och snart ska jag äta min macka med Philadelphia :)

Jag kan inte förstå att det är torsdag idag. Det måste vara någon som driver med mig för jag är säker på att det var måndag igår.. Eller?  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback