Bounce & Brownie

Kollade nyss på biljetterna till Bounce sista show i april. Dom kostar från 275-750 kr! Hur kan dom kosta 750 kr, dom brukar aldrig ligga i den prisklassen!! Och jag vägrar att sitta längst bak, högst upp i globen när jag ska se Bounce, då lär man ju inte se ett skit. Gud så irriterande! Har sett tre olika föreställningar med Bounce och en fjärde skulle sitta på sin plats tycker jag.

I helgen köpte jag en toning till håret och jag vill använda den nu på en gång! Men jag kommer nog inte hinna varken idag eller imorrn eftersom jag har danspassen bokade och på torsdag är det tvättstugan som gäller. Ska försöka hinna klämma in lite färgtid innan fredag! Färgen heter Brownie, undra om jag kommer se smarrig ut då, det hoppas jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback