chokladångest

Kom precis in från en liten lunchpromenad. Andra dagen i rad som jag tar en tripp. Duktigt kan man tycka men jag vet inte hur duktigt det är när jag gick till PrisExtra för att köpa mig lite choklad :)

Igår sa jag till Johan att jag får sån ångest över hur mycket godis och choklad vi har hemma från jul. Jag superbakade ju hur mycket som helst där en helg. 15 minuter senare satt jag och mumsade på en tryffel.. Och det är just därför jag får ångest, för jag äter så mycket om det finns hemma. Och det är inte för att jag är sugen utan för att det inte ska bli gammalt. Jag kommer banne mig inte kasta två burkar med biskvier och wienernougat som jag kämpat med. Så imorrn blir det till att ta med allt godis till Lotta så nyårssällskapet får äta upp det!

Tre timmar kvar av dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback