chokladkalender

I lördags när jag var på Ica fick jag för mig att jag skulle köpa en chokladkalender till Johan, ja han är 28 år :P När han kom hem framåt fyra på natten efter filminspelningen vaknar jag och mumlar om han sett sin present på köksbordet. Han springer då till köket och jublar sen "Jag har aldrig haft en chokladkalender förrut!" Jag fick en chock och är fortfarande lite chokad, hur kan man aldig ha haft en chokladkalender?! Undra om hans föräldrar inte tyckte om min älskling när han var liten :P Nu har han iaf en!

Inga bra band är hittills bestämda till SwedenRock nästa år. D.A.D men jag kan bara en låt med dom som visserligen är väldigt bra. Men det känns mycket att betala 1000 kr för att få höra den.. ;) 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh herregud! Aldrig haft en chokladkalender =/



Håller med om Sweden Rock! Jag väntar fortfarande på att dom ska få med Def Leppard, Poodler, Aerosmith, HEAT och Whitesnake på listan :p

Postat av: Annica

Stackars Johan.. Tur att man aldrig blir för gammal för att ha en då ;)

2009-12-03 @ 18:12:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback