party lördag & mys söndag

I lördags var den party som gällde :) Jag och Johan började kvällen med cider och Guitarr Hero. Var en evighet sen vi spelade det sist så det var väldans roligt! Framåt tio skulle vi få skjuts av Johans pappa till Märsta och på vägen stannade vi hos Johans farbror för en "Pålles specialdrink" Det visade sig vara en Rusty Nail dvs. whiskey & drambuie. Men vi hällde gladerligen i oss dom :) Sen blev det några timmar på KC med Jets. Grymt kul med massa rumpskakande, öl och skitvin. 

I går mådde min älskling bajs, jag mådde däremot ganska bra. Så går det när man dricken en flaska vin som smakar prutt. "En fruktig karaktär med inslag av fis" Haha, såna lappar ska vi sätta upp på systemet :D Vid tvåtiden kom pappa och Inga-Lill förbi på lussefika. Dom hade med sig lussekatter och jag bjöd på snabbkaffe, lyxigt värre.. Kl 18 satt jag, syster och mutti i Globen för att se på årets luciatåg. Var jättefint och mysigt och man blev nästan lite rörd. Efter det mötte vi upp Sten och åt middag i Sjöstaden. Haloumi till förrätt och entriote med klyftpotatis, bea till varmrätt, mums ;) Kom hem halv elva då jag och Johan kröp i säng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback