wallenbergare & mos

Jag är galen! Påminn mig om det nästa gång jag drar igång ett sånt här projekt.. Att göra Wallenbergare första gången en onsdag är galenskap. Och så håller jag på med "riktig" potatismos och gräddsås på samma gång. Jag smakade en av biffarna (av 24!!!) och den smakade som jag hade trott, som en vanlig köttfärsbiff :( Så mycket för den ansträngningen... Men men, maten lär ju räcka ett bra tag.

------------------------------------
Update.

Det blev ju riktigt gott :D Det var nog bara dom första 6 som inte smakade något för jag stekte dom lite för länge och så kryddade jag resten extra mycket när dom stektes. Och tillsammans med mos och sås blev det smarrigt. Johan borde vara stolt att ha mig som en arbetade hemmafru, eller något sånt :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback