This is Mills :)

Nu snodde jag en så där onödigt kul/trist lista från Emma. Om jag har tur tar den 35 minuter att fylla i, då får jag gå heeem :)

Hur många gånger har du varit kär? Tre och sen har jag haft 1000 cruchs.

Favoritgodis: Lakritsshot :)

Coolaste stad du har besökt: Canoa Quebrada, Brasilien.

Action eller Skräck? Action. Arnold, Sigal och Stallone var mina favoriter när jag var liten.

Vill bli när du var liten: Djurskötare

När fick du din första kyss: Var 9 första gången jag fick en tunga i munnen. Hade ingen aning om vad jag skulle göra! Han hade nog hört från någon att man skulle göra så :P

Hur var du i mellanstadiet/högstadiet: Allderles för snäll och blyg 

Vad är du beroende av? (Som steg 1 i Maslows behovspyramid) Mat, vatten, SEX

Dagens roligaste händelse: Den gigantiska godiskorgen vi fick till jobbet :)

Dagens tråkigaste händelse: Sega, otrevliga personer som ringer till jobbet

Dagens humör: Trött med fredagstaggad

Vilka tv-program följer du? True Blood, Desperate housewives, Grays Anatomy, Ugly Betty. För 5 år sen var listan 10 gånger så lång!

Vad gillar du mest med dig själv? Som person gillar jag att jag är spontan och impulsiv. Ytligt har jag alltid gillat mitt ass :) 

Vad gillar du minst? Alla mina negativa tankar som flyger runt i huvet och inte vill försvinna :(

Vad är det roligaste du vet? Att skratta så jag får ont i magen och tårarna sprutar.

Har du något motto? Sånt e livet (om nån skulle ha missat det :P)

Hemlig hobby? Jag brukar styla håret fast jag är själv hemma och ingen utom jag kommer se mig..

Något vi inte vet om dig? Jag vet exakt hur många jag hånglat med i mitt liv. Viktigt att hålla listor på saker och ting!

Vad ångrar du?
Ojoj, sånt ska man inte tänka på. "OM" tankar är farliga :P

Vad önskar du? Att jag ska lyckas övertala Johan att flytta från Sverige och öppna en strandrestaurang/bar!

Vad klarar du inte dig utan? Min hårklämma, vi har en speciell relation!

Vad gör du helst en vardag? Sånt som man egentligen kopplar till helgerna. Restaurang, fest, träffa vänner osv.

Vad gör du helst en lördagskväll? Dricker massa öl och dansar. I miss QUUUUUUE!

Vad har du mest av i din garderob? Trosor, i mängder!

Drömjobb? Projektledare för event (barägare på en strand ;))

Haha, det tog 30 minuter. Då är såklart massa telefonsamtal inräknade..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback