Lovely friday!

WIIIOOO!!!
Det är fredag idag!! Fick en kissemiss som la sig i ansiktet på mig imorrse. Jag lät henne ligga kvar eftersom hon hade varit så snäll under natten och inte gnällt eller velat gå ut. Duktig Midori :)

Idag var jag inte lika bitter på väg till jobbet, jag lyssnade på Whitesnake och då bli man sannerligen glad. Men jag måste säga att det är väldigt jobbigt att åka kommunalt på vintern. Man kan ju knappt röra sig när man sitter tre Michelingubbar på rad.

Idag är den stora vaccinationsdagen på jobbet. Så lång kö som det är redan nu verkar det bara vara jag som inte ska vaccinera mig. Jag tror verkligen inte på svininfluensan så varför ska jag vaccinera mig mot något jag inte tror på. BLUFF OCH BÅG. 

Sweet child of mine på radio, då blir jag fredagspeppad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback