helgerna går fort dom!

Måndag igen efter en väldigt trevlig helg.

I fredags bakade jag ju som sagt i 3 timmar. Biskvier, tryfflar och Wienernougat blev det :) Strax efetr 11 kom Stefan och Sandra helt oplanerat förbi. Blev vin och shots och vi kom i säng runt halv 3.

I lördags blev det julklappsshopping under dagen. Vi var i Sollentuna Centrum och herre vad fint det blivit, det var helt omöjligt att försöka lista ut vilken del som är den gamla. På eftermiddagen kom Emma och Markus för lite julmys. Vi drack glögg, åt julgodis, lyssnade på julmusik, spelade Little big planet och åt lite julmat. Sen spelade vi julklappsspelat, tre små julklappar lyckades jag samla på mig :) Vid ett när dom gått hem somnade jag gott i Johans knä!

Igår blev det lite mer julshopping. Hittade sista klappen till pappa så nu är jag klar. Det jag försökte hitta till sis finns ju ingenstans, omöjligt! Eftermiddagen spenderade jag äntligen med min bok, har inte läst något på säkert två veckor! Underbart, vill inte lägga den ifrån mig när jag väl börjat. Middag hos Johans päron och sen såg vi på Blood Diamond, igen :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback