onsday.

Oj, vad ful bilden från Johans telefon var stor :P Jag är blek, min näsa är stor och ögonen röda. Men den måste ju vara kvar eftersom det var mitt första mobilinlägg :) Efter jag beställt min nya telefon blir det fler, wiie!

Tänk att sängen ALLTID är så himla varm på monarna. Det är väl tur att man har lite disciplin, annars skulle man väl stanna kvar i sängen hela dagen. Äta mina grymma biskvier, dricka glögg och läsa Så länge vi båda andas, visst låter det lovely! Men istället fick jag rusha till bussen så jag mådde illa när jag kom fram och lyssna på busschaufförns fjortistechno. Sen när gör busschaufförer det?

Nu är det Peter Jöbacks julskiva som spelas här inne. Väldigt passande och mysigt så här på morgonen! Ikväll har vi möte och efter det ska vi ner till Bishops och dricka lite julöl :) Ska bli väldans trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback