happy friday!

Oj, vilken överaskning att se fem nya kommentarer så här på morgonen. Det är ju inte så ofta :)

Igår på vår lediga kväll skulle vi som sagt mysa. Det gick inte så bra.. Johan gick ut i tvättstugan för att slå igång maskinerna och det visade sig då att vi hade bokat tid i onsdags! Men vid 19.30 hade ingen börjat än så då sprang vi ut och slängde i vår tvätt. HA :) Blev kyckling i ung och efter 30 minuter i ugnen var den rå! Då hade ugnen kortslutit sig så den hade inte varit igång trots att lampan lyste så vi fick middag 21.30!!! Men vi badade iaf och jag gjorde grym eftrrätt. Kladdkaka i mina nya Brüleeformar med biskvikräm. Johan tyckte minsann att det var så gott så han trodde inte på mig när jag sa att jag gjort själv :) Lyckad recension tycker jag!

Hårfärgningen gick bra och smärtfri. Men däremot blev håret hundra gånger mörkare än vad jag tänkt. Ska se till att få upp en bild senare. Men det blev ju inte orange eller lila!

Idag är det mer julmusik på jobbet :) När jag slutar ska jag ta mig hem till Emma för att äta middag och dricka viin :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback