H&M luras men inge frizz :)

FYYY FAAAN!
Det finns ett par byxor på hm som jag suktat efter jättelänge. Dom har varit på rea ett tag nu, bara 150 kr! Dessvärre skulle de inte komma förrns vecka 1 så jag har inte köpt dom för jag tänkte spana i butiken. Var inne igår, köpte dom inte men på kvällen tänkte jag det att "JO, jag köper dom imorrn. Kommer troligtvis inte hitta dom i butik.." Nu när jag gick in för att klicka hem dom är det inte rea på dom längre!! Kostar återigen 299 kr och ska komma vecka 1. BAAAAAH, jag skulle köpt dom igår :(

Men mitt nya antifrizz grejs är grymt. Idag hade jag i det i håret innan jag fönade det. När jag kom till Karlberg regnade det lite lätt men jag ville inte sätta på mig mössan efersom mössa+lockar=kaos! Paraplyt var såklart ett alternativ men det regnade så lite så jag skulle känna mig så löjlig. Alltså gick jag i dugget och var arg eftersom mitt hår skulle se ut som ett motherf*** (tack emma&markus för detta fantastiska uttryck ;)) när jag kom till jobbet. Hängde av mig kappan, gick till spegeln och allt låg på sin plats! NO FRIZZ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback