julfirande

Det mega snöar ute! Jag tänker på min lilla bil som står på Rotebro station och blir helt övertäckt, stackars liten, och stackars mig som måste avsnöa den ikväll.. Annars tycker jag att det är lite mysigt, det är julafton NÄSTA vecka så nu får det snöa! Och tänk om det är snö på julafton :)

Nu har vi våra julplaner klara. Den 23 ska vi ha uppesittar kväll hos pappa, äta julmat och spela bingo (Mills har bestämt) På julaftonsdag ska vi till Johans moster i Jakobsberg, se på Kalle och öppna klappar. Är massa barn där så det kommer tomte å grejer, ska bli riktigt mysigt! Sen far vi vidare till mamma för att äta julbord och leka resten av kvällen. På juldagen åker jag och Johan med mamma och Sten upp till landet. Myyyys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback