kommer jag komma hem?

Asså, jag kommer typ inte komma hem idag. Det är så tragiskt så jag nästan skrattar. Tågen är "kraftigt försenade och går oregelbundet" och alla bussar i norrort är inställda. Får hoppas att pappa är hemma så han kan hämta mig vid Rotebro, när jag nu kommer dit. Som jag sa en dag i augusti för några år sen "Det finns bara en sak som hjälper nu..."

Någon julklappsshopping som vi planerat blir det iaf inte. Typiskt! Jag som längtade efter att trängas lite i affärer och köpa den sista julklappen. Och jag har hittat ett jullinne som jag ev tänkte köpa till julafton. Får bli på lördag förmiddag innan vårt julmys med Emma och Markus.

Dom ringde från Wickis idag, dom undrade om jag ville jobba i helgen. Lite kul att dom fortfarande tänker på lilla Mills :) 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback