lördag.

Jag skulle försöka komponera en liten jullista på spotify som dessvärre inte gick så bra. Det fanns ju typ inga jullåtar jag ville ha. Så jag fastnade på "Bellas Lullaby" istället, I love it! Men snart får den nog bytas ut mot lite partigare lördagsmusik. Jag har varit en snabbis i Kista idag och köpt en av julklapparna till syster :) Den andra verkar vara omöjlig att hitta men jag ger inte upp än! Sen hämtade jag Johans julklapp som kommit hem till pappa, jag är bäst på att beställa på internet!

Igår började min myskväll precis som jag tänk. Jag körde en runda på gymmet, stannade där för att duscha och basta lite. Grymt skönt var det fast jag bara satt där inne en kvart. Sen köpte jag fredagslyx för 250 kr och hyrde film. När jag kom hem var Johan redan hemma :) Så han fick vara med på mitt fredagsmys med Idol och tjejfilm. Men han led nog inte, han slapp ju jobba jättesent iaf.

Nu ska jag fasiken ta en cider till disken som väntar.
Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, men det verkar luta mot Märsta än så länge..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback