måndag.

Inatt var jag klarvaken 70% av tiden, jag var inte ens trött jag låg bara vaken. Och eftersom det är DEN tiden på månaden låg jag och kallsvettades samtidigt som jag frös, som alltid under dessa nätter. Det är verkligen hemsk. Och så fick jag en kisse som la sig i mitt ansikte, hon tyckte väl att hon låg bra där..

Idag efter jobbet ska jag ta mig in till stan för att köpa en julklapp åt Johan. Inte till Johan utan åt Johan. Det verkar ju onödigt att han ska ta sig in till stan för att köpa den när jag redan är här, snälla jag :) Ska även hitta något till någon? Alla som ska till Johans moster på julafton ska köpa en julklapp som ska delas ut. Får fynda något på Lagerhaus eller Åhlens. Sen hoppas jag att Johan och hans pappa har fixat en julgran tills jag kommer hem. Annars så ska vi nog göra det ikväll :) 

Jobbar bara idag och imorrn den här veckan, så imorrn är det "fredag" igen, tjoho!

Jag känner mig superkär idag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback