merry friday!

Idag kom jag inte till jobbet förns 9.45 eftersom jag var hos läkaren. Vi pratade lite om mina vardagsrutiner, om jag känner mig stressad osv.. Efter ett tag sa hon att jag ska gå en timmes promenad varje kväll. Då blev jag nästan lite irriterad på att jag gått till läkaren för att höra att jag ska promenera. Men jag fick lite sömnpiller utskrivna som jag ska få pröva. Sen vill hon anmäla mig som patient (försökskanin?) till studerande inom KBT. Det ska sannerligen bli intressant, jag tycker det är jätteintressant med psykologi men inte att vara patienten! Jag är ju bäst på att psykologa folk :)

Igår var jag och tränade för första gången den här veckan. Underbart att stå på crossen! Sen blev det lite gym också innan jag åkte hem för att tvätta. Ska åka förbi gymmet idag också. Sen tänkte jag stanna där och duscha och basta lite, är nog inte så mycket folk en fredagkväll.. Hoppas att jag inte blir själv hela kvällen, Idol, hyrfilm, gottis, gottis, gottis står på mitt kvällschema meddans Johan inventerar lagret :(    

Merry friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback