onsdag.

Dom här dumma sömnpillerna funkar ju inte. Jag låg och vände och vred på denna natt också :( Men jag ger inte upp, jag fortsätter ta dom ett tag till så får vi se. Imorrse stod tåget stilla i Häggvik i 20 minuter, då hatar man verkligen snön!

Igår blev det Satsdance, var skönt att få skaka lite rumpa. Men tre av låtarna skulle jag gärna skippa, jag gillar inte hela den där "teaterdansen" Annica, du kanske förstår vad jag menar.. Man känner sig dum och löjlig som du sa. Åt engelsk frukost till middag, bacon, äggröra och korv. Varför inte liksom?

Var även en sväng till Format och hämtade ut Johans andra julklapp som hade kommit och mitt hm paket. Kjolen passade men var inte riktigt som jag tänkt mig (jeanstyg?) men den stannar i garderoben. Väskan var ful irl så den åker tillbaka. Byxorna ska vi inte ens prata om, dom var små med ett STORT, fettunderstruket S :( Så dom åker tillbaka och så har jag skickat en ny beställning på ett par större. Om dom inte passar blir jag hysterisk, dumma höfter!

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, jag förstår! Gillar inte den klassen, den är för lätt =P.

2009-12-16 @ 15:00:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback