onsdag.

Jag behöver väl inte säga vad jag tycker om vädret idag.. Har redan hållt på att frysa ihjäl två gånger denna morgon. När jag väntade på bussen och när jag gick från tåget till jobbet. Nu när det är minus grader och frost blir det inge mer bilåkning på monarna. Har inte ens hunnit ta fram min vinterjacka och så kommer det här :( Den åker fram ikväll och så måste jag köpa mig ett par varma vantar, stickad mysig halsduk och en mössa. Det sistnämnda blir tufft, jag är så jälva ful i mössa! Johan försökte hjälpa mig att hitta en men efter att jag provat 20 mössor gav jag upp.  

Igår var jag på Satsdans. Var ny koreografi den här gången som var mycker roligare än den innan. Så nu blir det dans på tisdagar också :) Mina nya träningsbyxor var jättesköna att hoppa omkring i och ikväll blir det dansaerobic!

Eftersom jag misslyckades totalt med soppan i måndags blev det fisksoppa igår med gröncurry och cocosmjölk, mmmmmm! När vi skulle lägga oss sa Johan något som jag inte riktigt vet hur jag ska tolka. "Du verkar mycket gladare när du tränar" Betyder det att jag är en surkärring annars?

Nu blir det macka och mer varmchoklad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback