produktiva kvällar.

Igår kväll var vi väldigt produktiva. Jag åkte förbi Rusta på vägen hem och köpte såna viktiga saker som toa- hushållspapper, tvål och en timer. Och självklart massa andra bra att ha saker som alltid hamnar i korgen när man är på rusta. När jag kom hem slängde vi tvätten i maskinerna och åkte för att stor handla så nu är frysen proppad igen. Någongång snart hoppas jag verkligen att vi bor där det finns en stor frys! Hatar att planera vad man ska handla för att allt inte får plats. Sen blev det mer tvättning, soppa till middag och massa sopkastning från julen.  

Sen fick vi för oss att vi skulle se på Scarface eftersom jag bara har sett de första 40 minutrarna. När klockan var 12 såg vi att det var 40 minuter kvar så vi gav upp och hoppade i säng. Får se klart den ikväll istället då Johan och Jocke återigen ska sitta hemma i vår soffa och leka nördar med PS3!!!! Jag blir så jävla less!!!! Men innan dom gör det ska vi åka och hälsa på Johans blivande gudson och vi har massa paket han ska få :) En tripp till systemet och mathandling till imorrn ska också klämmas in. Städning...

Verkar bli en produktiv kväll igen, iaf från min sida.

Köpte förresten en skrivare i måndags. Laser, fotoskrivare, jag vet inte riktigt vad som är "high tech" på skrivare men vår är det :) Och framför allt, den är wireless, NO SLADS IN MY HOME :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback