stäng av julmusiken

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här men "stäng av julmusiken" Vi har lyssnat på det hela dagen i form av 3 olika skivor, det blir liiite tröttsamt. Jag vill ju kunna njuta av min julmusik på julafton också! Men jag skickade mina favoriter till Emma som vill få igång lite julstämning hemma :)

När jag satt med skivfodralet och skrev av några låtar kom jag att tänka på grafisklektionerna på sfg. Vi skulle göra egna kopior av olika skivfodral och Åsa gjorde om just detta julskivefodral. Då började jag fundera på vad jag gjorde men kom inte på det. Jag kom bara på att det var grymt snyggt :P Jag var mitt uppe i att skriva ett irriterat mail till Emma för att fråga om hon kanske kom ihåg när jag fick en känsla. Jag var på fodralet, nej Annica var på fodralet, och PANG så föll alla bitarna på plats. Måste hitta det!

Vet inte varför detta skulle vara intressant för någon.. Men jag tyckte bara att det var lite fashinerande att min hjärna tog fram mitt minne precis när jag blev irriterad.

Kommentarer
Postat av: Annica

Haha, till och med jag kommer ju ihåg att det var en Dido-cd du gjorde om med mig som modell :)

2009-12-09 @ 18:45:47
Postat av: Emma

Nu har jag också lyssnat sönder all julmusik :p Har även köpt två hyacinter och bakat godaste julgodiset!! Om du gillar havregryn så kan jag rekommendera dom kakorna till lilla diiiig (:



Julstämningen är på topp iaf!

Puss och kraam!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback