super vinterväder!

Guud så fint väder det är ute! Blå himmel, strålande sol och gnistrande snö :) Om ni inte har lagt märke till det så diffar min inställning till snön från dag till dag. Ville verkligen gå ut en sväng på lunchen men jag orkade verkligen inte bylsa på mig alla klädlager så jag stannade inne i soffan med min bok och en liten bit choklad.

Jag får ångest bara jag tänker på hur mycket godis jag ska baka idag och imorgon. Vad ska träningen göra för nytta om man moffar så mycket som vi kommer göra :( ÅÅÅÅNGEEEST! Kanske hinner till gymmet en sväng idag iaf. 

Jag känner att jag håller på att dra på mig en förkylning, gud va jobbigt! Hoppas att den botas av ett glas vin ikväll :)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback