the supermysiga helg :)

Denna helg har varit väldigt trevlig! I fredags hoppade jag på tunnelbanan och bussen till Nacka och Emma. Hon bjussade på en väldigt smarrig torsk och äggsås middag med aioli :) Jag hade köpt med mig en dunk vin (ja, jag säger dunk inte box) och överaskade med en Asti som vi hällde i oss till en brieost. Obligatoriskt tjejpladder och skitsnack om pojkvänner såklart ;) Sen tog jag en taxi till Mutti och hoppade i kojs vid ett.

Lördagen börjde med en trevlig familjefrukost med Mutti och Sten. Sen tog jag och syster oss in till stan där vi fick våra ansiktsbehandlingar. Var helt underbart, 80 minuter av ompyssling! Efetr det bastade vi lite innan vi åkte hem till Väsby. Vi bakade tryfflar och biskvier. Vi var väl inte dom smidigaste kockarna men dom blev riktigt goda! Sen drack vi viin och spelade buzz.

Förmiddagen igår spenderade vi i soffan. Johan spelade ps3 och jag läste "Så länge vi båda andas" Den är ju helt fantastisk! Sen tog vi superbilen och åkte till Kista Centrum. Jag hittade en mössa som jag inte var allt för ful i som jag köpte med matchande vantar. På Åhlens köpte jag torrschampo och antifriss. Pangbom 550 kr.. Johan köpte en mössa och en ljusblå kanin till hans framtida gudson. Han tar detta på allvar han :) Sen åt vi en fantastisk söndagsmiddag hemms hos Sanja&Moe. Kyckling med pasta och ädelostsås, jag dog så gott var det! Sen tittade vi på 2012 som jag sagt att jag absolute inte ska se. Men jag klarade mig utan ångest attacker och kunde tom somna när vi kom hem strax efter 23.

En väldans trevlig helg helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback