tisdag.

Ojoj, vad det snöar. Det slutar verkligen inte. Inatt var det Johan som gick upp med Midori, när han kom och la sig igen sa han "Det är typ 10 cm snö ute" Då sattes min hjärna igång, vad ska jag ha på mig, vart är mina vinterskor, det blir bussen... Tog fram vinterjackorna igår men skorna glömde jag helt bort så jag fick gå ut och leta reda på dom i förrådet nu på morgonen.

Igår kväll tog jag som läkaren sa ett halvt sömnpiller. Det funkade inte så jättebra. Vaknade lite halvt på natten och mitt huvud kändes som en sten som inte gick att lyfta från kudden, så lite verkade det fungera iaf. Sen låg jag och vände och vred på mig så mycket så att Johan vaknade flera gånger. Jag tror att min kropp är rädd för att somna helt, den verkar vilja vara vaken och ha kontroll. Inatt ska jag prova hela så får vi se skillnaden.. 

Jag måste köpa en borste till bilen!  

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Emma

Vi har två borstar så du kan faktiskt få en av lilla mig (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback