tisdag.

Herre, vad lugnt det är idag! Och jag som tyckte att det var det igår..
Är min dag i repan så jag har ändå haft lite post och mail att fixa med.

Inatt var verkligen en perfekt natt! Jag sov som en stock och vaknade bara en gång, när Dori ville ut. Och då gick Johan upp och släppte ut henne, lycka! Är första dagen på minst en vecka som jag känner mig helt utvilad och pigg. Trots en helg uppe på landet så lyckades jag inte vila upp mig, konstigt. 

På lunchen planerar jag att ta en iskall promenad till en salong här i närheten (som jag hoppas har öppet) Dom säljer nämnligen DermaNord produkter som jag ska köpa till mitt lilla face. Han man fått julklapps-shopping-pengar måste man ju få köpa lite dyra saker för att hålla sig snygg, eller? Efter jobbet ska jag äntligen till Stockholms Stylisterna igen, wiio!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback