tisdag.

Jag fick just ett mail från Emma med en beordring att blogga, så självklart gör jag som hon säger. Sitter ute i repan idag vilket medför post- och mailsortering som tar lite tid för mig eftersom jag inte är så van. Sen har jag varit på en kort "kolla brandutgångar genomgång" Nyss satte jag vatten och macka i halsen på samma gång så jag höll på att kvävas. Dramatiskt!

Jag har inge lunch med mig idag heller :( Dumma mig som är lat! Igår skulle jag göra soppa med lite nudlar och räkor i till middag. Men det blev på tok för mycket nudlar så det blev nudlar med sås iställer för soppa med nudlar. Dumma igen!

Var och köpte lite bra och ha saker på Rusta och Ica igår. Lampor och förlägningssladd till ljusstakarna. Julservetter, toapapper (med snögubbar :P), adventsmossa, julblommor och en julbock i halm. Nu står han bredvid soffan och väntar på gran och tomte. Om han inte är misshandlad och dödad av Midori när vi kommer hem ikväll..  Inte omöjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback