torsdag.

Imorrse var jag så trött när jag gick upp så jag nästan snublade på mina egna fötter in i badrummet. Men nu känner jag mig riktigt pigg, skönt. Kanske för att jag tog en 150 graders dusch när jag gick upp :)

Igår hade vi det riktigt trevligt på Bishops. Åt RIBS (!!!) och drack öl, kom hem kvart över 10 så jag kom ju inte i säng senare än vanligt. Man borde göra mer saker mitt i veckorna så man inte bara går och längtar till helgerna och trevligheterna som kommer med dom.

Jag har inge lunch idag, typiskt! Jag orkar verkligen inte ta mig ut i regnet och handla.. Ikväll är jag själv hemma, Johan ska börja med inventeringen på jobbet. Men jag kan nästan känna att det ska bli skönt. Förrutom det faktum att jag måste tvätta.. Jag ska försöka orka ta mig iväg och träna på vägen hem, sen ska jag bara ligga i soffan och läsa min bok och kanske dricka lite glögg. Skönt!


Jag vill ut med dessa girls på lördag! Får se hur Baffes planer är om det blir party eller om han blir fast hos mamma ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback