torsdag.

IIIIIIIIIIIII. SÅ kallt var det att kliva upp ur sängen idag! Man känner verkligen skillnad inne hos oss när det blir minusgrader ute. Jag trodde nästan att fossingarna skulle frysa fast vid golvet, som tur är har jag mina superstrumpor. I love them!

Idag verkar det vara löjligt lugnt. 83 samtal på en timme, undra om det kommer fortsätta såhär hela dagen..? Jag har iaf en Cosmo att fördriva lite tid med. Imorgon ska vi alla ha "utvecklingssamtal" Det ska bli spännande för jag kommer förhoppningsvis få reda på hur min anställning kommer fortsätta efter årsskiftet. Om det blir som jag vill kommer jag nog köpa en ny telefon :) Vågar inte binda upp mig på en lång avbetalningsplan och inte veta hur länge jag kommer jobba.. 

Ikväll är det ingen träning på G. Vi ska tvätta, jag ska färga håret och så ska vi ta ett låååångt bad. :) Åå, glögg och lussisar blev jag sugen på nu! Och en julspelningslista måste jag knappa ihop på Spotify. Jag har blivit lovad en kram också, alltid något. Jag är jättesugen på att baka nu när jag köpt en ny kokbok och brüleeformar, får se om jag hittar på något lätt ikväll.    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback