älskade shopping!

Hemma från Kista, blev en lyckad liten tur! Fixade sulor till skorna så nu passar dom perfa! De måste vara de största 36orna i världen. Jag måste ha en vanlig svikt och ytterligare en halv för att de ska passa. Hittade en supersöt ljusrosa bh med matchande trosor :) Byxorna fanns såklart inte, nästa vecka ska jag in till stan för att spana runt! Men jag hittade självklart lite saker som inte var planerat.. En svart klänning med dragkedja uppifrån och ner på framsidan och ett par jeans. Ett par jeans behövdes men kanske inte denna fattiga månad och klänningen kostade bara 150 kr. Skit samma, jag är trött på att inte ha råd så jag är superglad över mina köp!! Hittade ytterligare en klänning med den får komma hem till mig och min garderob efter nästa veckas studiebidrag, wiio!


- Hinner du se mig i mina nya fina underkläder innan du ska iväg?
- Nnnjaa, joo..
- Men du hinner inte ta av dom..
- Nee..

Hihi, den bjuder jag på ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback