badrumsfest :D

Om en timme bär det av till Sumpan, åå vad taggad jag är! Om jag inte minns fel är det ett bra tag sen jag festade med Emma och killarna och ännu längre sen jag festade med syster. Wiie så kul det ska bli! Och planerna har ändras lite.. Till det bättre!! Emma har ingen dusch (är självklart inte det som är bra!) så hon ska duscha och göra sig snygg hos Myggan. Så jag och syster så också åka iväg ostylade. Sen väntas en tjejförfest med styling, drinks och min nya skiva i Myggans badrum. Haha! 

Förr bestod alltid förfesterna av 5 galna tjejer som försökte dela på speglarna, fixa håret, stod i kö för att Veronica skulle sminka oss, drinkar och musik på högsta volym! Det var tider det :)

Nu ska jag pröva massa olika klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback