fredag!

Wiio, fredag idag!
Som alltid har jag gjort mig fredagssnygg men kommer nu på att det känns grymt onödigt då jag snart ska ut i snöstormen. Sak iväg och lunchdejta med min karl, mysigt att ha det som en liten fredagstradition ibland nu när jag pluggar hemma! Efter det blir det den planerade promenaden med Emma, tydligen utan sol och med ett väder som kommer förstöra mitt HÅR!

I eftermiddag blir det in till stan för att möta upp systeryster, ska hämta upp biobiljetterna till ikväll. Ska se Australia med Mutti & Sten och sen äta på Thairestaurang :) Förr lovade jag Sten att han skulle få välja pub eftersom han inte fick välja film.. Visst får han välja pub men Mills ska ju inte dricka i helgen!

Imorrn blir det schlagerparty hos Emma! Ska vara riktig schlagerklädd med min silverklänning och boa :) Det blir dock inga rosa partydrinkar eller schlagershotspel för Mills! Jag ska vara vit fram till den 28 februari. Har mått illa till och från hela veckan så jag tror att min lilla kropp behöver det.. 

Snart blir det pizza!

Kommentarer
Postat av: Emma

Vänta du bara! :p

Postat av: Ida

Ha.... bulle i ugnen kanske? ;)

2009-02-06 @ 17:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback