fredag!!

Ojojoj, vad jag har sovit denna morgon. Har lite dåligt samvete att klockan ä 12.30 och jag nästan känner mig nyvaken.. Men jag är fin i håret, har satt på mig ansiktet och ser fram emot min nu korta dag..

Ska snart ta mig till Kista Centrum och små shoppa lite. Underkläder som jag fick pengar till av Mutti på alla hjärtans, sulor så jag kan använda mina nya pumps och gottis till ikväll. Skulle ju räcka att åka till Väsby C men jag är trött på att vara där så Kista blir det! Har även överfört lite pengar från mitt spar konto utifall jag hittar byxorna som jag har span på. Får ju pengar nästa vecka så då ska jag vara duktig och betala tillbaka till mig själv!

Ikväll har jag 5 filmer jag vill se, måste välja ut två. 
Mamma Mia
Hairspray
Australia
Nights in rodanthe
American Crime
Den sistnämnda skrev  Madde om i sin blogg så då vara jag tvungen att ladda ner den! Som alla mina hemska böcker fast på film.. Får se vilka två det blir ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback