FREDAG!

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag inne i stan med Emma. Blev väckt av ett sms från henne då hon minsan tyckte att vi skulle ses några timmar, det tyckte jag också! Det blev finshopping för oss båda på Gina och en smyckesaffär där ALLT kostade 10 kr. Jag har aldrig sett sådant kaos. Halsband i högar och ihoptrasslade högar. Fanns nog mycket fint i dom högarna men ge sig in och rota i dom skulle vara ett livsprojekt! Men hittade faktiskt 2 par örhängen och 2 par halsband, so me happy :) Sedan blev det självklart en obligatorisk shoppingcider på Dovas, namnam! Vi var även lite vuxna och köpte tulpaner på Hötorget.

Nu är jag och Johan suuperschnygga (jag i dagens shoppingfynd från Gina) Ska gå till pappa och fira hans birthday! Massa god mat, onyttigheter och lagom med alkohol. Vi ska ju faktiskt på dop imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback