HEAT!

Jag gick precis in på Liveit för att försöka hitta något bra till pappa som fyller 45 om två veckor. Dom har så himla mycket roliga saker där men allt är så himla dyrt :( Då såg jag iaf att dom nu haf ost&vinprovningen även i Stockholm, förrut hade dom den bara i Göteborg! Det vill jag gå på! Johan tror att det bara är massa lagrade starka ostar men jag vill prova ändå!

Dom spelade Heat på rockklassiker när jag åkte hem från stan!! Var en kille som ringde och önskade eftersom dom ska vara med i Melodifestivalen imorrn! Så nu sitter jag och lyssnar på dom.
Till er som inte kommer från Väsby: Heat är ett rockband som tidigare hette Trading Fate som kommer från Väsby. Dom brukade spela på en bar som hette Rockbaren och när dom gjorde det satt vi ALLTID där och gottade oss :) Nu har dom tunerat runt i USA och varit förband till massa stora rockband, kommer till Sweden Rock i år! Sångarn är sååå grym men jag tror Emma sa att han skaffat muche!! Inte bra, får se imorrn.   

Fill your head with rock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback