lördag.

Var en mycket trevlig kväll i stan igår! Hann shoppa lite inne i stan med syster innan bion började. En väska (behövs! kanske.. inte..) med den var gudomligt fin! En skjorta, en kjol och en väst :) Sen såg vi på Australia som var helt otroligt bra varenda sekund av filmen. I slutet satt jag, mamma och Annica på rad och storbölade. Sten var näsduksutdelare. Åå, bästa filmen på länge! Sen åt vi Thai och jag drack en stoor CHANG!! Så så bra gick det med min vita helg :P Men äter man på Thai måste man dricka en CHANG, det är typ lag på det!

Gick och la mig och vaknade med ångest.. BLÄÄÄ, jag hatar att vara dubbelbokad! Hur jag än gör kommer någon bli grinig på mig och jag kommer omöjligt hinna med båda festerna då en är i Väsby och en i Nacka.. Blir av till Nacka och schlagerparty men jag skulle verkligen vilja komma hem och sova men det är omöjligt för då kan jag inte dricka en endaste liten cider eller drink och man kommer inte hem kommunalt så sent därifrån..  

Nu ska jag få Johan att spela GuitarHero med mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback