måndag morgon.

Kolla på klockan gott folk!! Jag är vaken, dock inte frivilligt..
Sotarn är här och ska fixa ventilerna och det gör dom inte tyst ska jag säga. Midori har redan flytt och det skulle jag också ha gjort om jag inte var tvungen att sitta kvar. I och med att dom är här har det också blivit kaos här denna morgon för vi har varit tvugna att flytta på en massa saker så de kommer fram.. När dom är klara ska jag åka till Västerås för att ha handledning med Claes. Visst, det är jättebra med handledning men det känns liiite irriterande att åka totalt 20 mil för att vara där i 20 minuter.

Solning för oss båda i eftermiddag!

Mjukisar hela dagen! Har hittat mina gamla vita som jag har blivit nykär i :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback