måndag.

Christ! Jag är klar och har skickat in mitt fördjupningsarbete! Är riktigt nöjd med det men det kändes ändå läskigt att skicka in det. Tänk om det fanns något mer som jag skulle kunnat gjort. Idag blir det inge med pluggandes, pressentationen ska jag träna in imorrn.

Idag när Johans klocka ringde kl 7 bestämde jag mig för att hålla mig vaken. Tittade på Sex and the city till halv 10, på nyheterna till kl 10 och sen somnade jag om! Eller jag halv sov/slummrade lite. Kl 11 kom jag upp och har sysslat med arbetet sen dess.

Om ett tag ska jag ner till pappa för att skriva ut arbetet, toti 20 sidor med bilagor! Sen ska jag gå ner till Infra och möta upp Johan, vi ska sola :)

Inbokat Alicante med Mutti, Stone och Ankan den 26-31/3. Ska bli såå skönt trots att det inte är riktigt solväder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback