min mage exploderar!

Jag är så mätt så jag tror faktiskt att min mage kommer att explodera eller så kräks jag nog snart. Att vara för mätt är nog det största I-landsproblemet någonsin! Vi åt iallafall korvstråganoff till middag.. Och NU sitter Johan och äter semlor, hur överlever han?!

Jag var tok hurtig och hoppig på friskis idag. Jag sprang till och med ikapp Åsa för att säga hej, och jag hatar att springa! Imorrn blir det mitt älskade skivstångspass! Efter träningen var det direkt hem för att tvätta och redan nu hänger allt i torkskåpet, efektivitet är det som gäller.

Nu ska jag läsa en halvtimme, sen ska vi se någon film på tv :)
Vi är två filmnördar!!


Kommentarer
Postat av: ALEXANDRA

Haha, men ja eller hur. Det kanske dem gjorde, haha. Gud vad kul!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback