RIGHT ROUND!!

Jag bara måste säga hur mycker jag älskar Flo-Ridas version av Right Round! Nu har jag alla tre versioner och alla är asbra på sina olika vis! Har lite party här hemma innan jag ska åka ner till Infra för att sola och handla.

Har varit ute och gått i en timme i solen nu, hur skönt som helst! Eller jag har inte gått hela timmen utan jag har fotat en hel del och försökt lära mig de olika inställningarna på systemkameran också. Måste lära mig den ordentligt!

Det här är första månaden på en evighet (ca 2 år) som jag kan lägga över pengar på mitt sparkonto!! Om man inte räknar med de pengarna som jag tjänade på dansbandskampen då lite lades på hög.. Så grattis sparkontot som är 2000 kr rikare! Och grattis min sommar som är 2000 kr rikare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback