så jälva stolt!!

Nu är jag tillbaka hemma i mitt lilla Väsby. Tog längre tid än vad jag trott i Västerås då det var 4 personer innan mig men det var kul att träffa lite folk igen! Jag och Emma spenderade väntetiden med att spela finns i sjön med lilla Juni :) Var lite svårt att släppa tävlinginstinkten men man kan ju inte fråga ett barn om de kort hon gladerligen visar upp för oss.. 

Handledningen gick jättebra och jag är stoltare än stoltast över mig själv! VG på fördjupningen och jag behöver inte kompletera ett jota, så jälva bra!! Ååå, vad lycklig jag är nu! Känner mig riktigt peppad inför examensarbetet nu men vet också att jag har större krav på mig. Det här kommer gå galant Mills!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback